Re: rozdzielczosc na 17 LCD

Autor: JFK (jfk_at_okg.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 19:46:21 MET

> dzieki za sugestie i rady. Mam Della 1702FP z DVI i mysle ze to calkiem
> porzadny monitor. Karte Radeona 9200 tez z DVI tylko niestety ta karta nie
> pracuje mi przy DVI z ta rozdzielczoscia ale w sumie jest calkiem niezla
> jako analog. Z literkami pokombinuje.

obawiam sie ze to nie karta nie wyrabia z dvi tylko kabelek kupiles nie
ten. do 17 musi byc nieco lepszy kabelek dvi (o ile pamietam zwie sie to
DVI-DM) on pozwala dopiero na przeslanie odpowiedniej ilosci informacji
sam mam ati 7500 i bez problemu jade na pelnej rozdzialce
co do stron
polecam opere sam mam linuxa ale o ile pamietam to w win tez ma okienko
skalowania
mam ustawione na sztywno 150% i z glowy
wszystko dopasowuje sie idealnie
reszte czccionek tez powiekszasz i masz wszystko duzo lepszej jakosci
pozdrawiam

--
JFK