Re: [monitor 17''] Ktory z nich?

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 18:30:37 MET

> A czy moglbys napisac cos wiecej na ten temat. Na czym to
> polega? Rozumiem, ze to nie ta potworna wkleslosc jak na
> Flatronie? :)
uff... no wiesz, dużo by pisać - generalnie jest to najstarszy typ kineskopu
kolorowego, ale nie znaczy, że najgorszy - myślę, że akurat w tej iiyamie to
model szczytowy. Zresztą w tym całym Mag'u też jest perforowana - i we
wszystkich samsungach też. Maskownica jest złożona z takich okrągłych
punkcików (są jeszcze maskownice szczelinowe (pasmowe), kratowe i
kratowo-szczelinowe - i mają tą okropną wadę - widoczne na ekranie 2 poziome
paski) i mogą być problemy ze zbieżnością kolorów, ale patrząc na testy w
iiyamie jest to bdb wyregulowane. Chociaż i tak musisz obejrzeć konkretny
model, od tego się nie ucieknie (mogło się coś przydarzyć np. w transporcie)

> Czy stosunkowo niskie wartosci wielu parametrow Iiyamy
> (porownujac z konkurencja) nie powoduja zbyt wielkich roznic
> w jakosci obrazu? Wiem, ze wielkosc nie zawsze idzie w parze
> z jakoscia.
w przyp. iiyamy raczej bym się nie obawiał, ale mówię - zawsze oglądaj dany
egzemplarz
Udanych zakupów!