Re: [monitor 17''] Ktory z nich?

Autor: Zone (jga_at_o2.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 18:08:36 MET

JarekJ wrote:
> tylko uwaga - model z maska perforowana (i ekran nie jest zupelnie plaski),
A czy moglbys napisac cos wiecej na ten temat. Na czym to
polega? Rozumiem, ze to nie ta potworna wkleslosc jak na
Flatronie? :)
Czy stosunkowo niskie wartosci wielu parametrow Iiyamy
(porownujac z konkurencja) nie powoduja zbyt wielkich roznic
w jakosci obrazu? Wiem, ze wielkosc nie zawsze idzie w parze
z jakoscia.

> a np. w iiyamie do KAZDEGO egzemplarza
> masz tzw. paszport - indywidualna ksiazeczke z wynikami testów),
O tym sie ucieszylem :)

Dziekuje bardzo za odpowiedz
Pozdrawiam/Zone