Re: Zastosowanie switcha a internet......

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 16:42:19 MET

NO SPAM wrote:

> Czy można podłączyć kabel z netu do switcha, kabel z pierwszej sieciówki do
> switcha ( odpowiedzialnej za dostęp do netu), kabel z drugiej sieciówki
> serwera do switcha (odpowiedzialnej za komunikację z moim kompem), no i jako
> czwarty kabel do switcha kabel do sieciówki z mojego kompa. No i oczywiście
> czy po odpowiednich ustawieniach ma szansę to zadziałać ( zwłaszcza czy po
> wyłączeniu serwerka bedę miał dostęp do netu )?. I ewentualnie czy jakiś z
> tych kabli nie musi być skrosowany ?

ale zamotales; odpowiedz brzmi: nie mozesz miec do elementu
rozgaleziajacego /switcha/ podlaczonych dwoch komputerow, w
sytuacji gdzie dostawca lacza spodziewa sie tam jednego komputera;
do twojego switcha beda ze swiata przychodzily pakiety na jeden
adres IP /ten ktory masz w swojej sieci lokalnej/;

nie jest mozliwe na switchu ustawienie VLANu ani niczego innego
co by powodowalo ze czesc portow switcha pracowalaby z siecia
"osiedlowa" a czesc z twoja siecia "domowa";

adas;