Re: TEAC czy LiteOn?

Autor: Tomek Głowacki (t_gl_at__blabla_o2.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 15:37:21 MET

Sander wrote:

> Zdecydowanie lepszy jest LiteOn, kopiuje większość zabezpieczeń,
> a TEAC nie, ponieważ żaden TEAC nie ma poprawnego 'Correct EFM-Encoding'.
> TEAC nie mają dobrej korekcji, TEAC były dobre kiedyś, a nie teraz!

Dokładnie tak jest jak mówisz. Sam niestety wtopiłem w Teaca W552E. Ten
napęd to nieporozumienie. Tragiczna wydajność nawet na dobrych płytach
(średnio 18-20x, niezależnie od wybranej prędkości powyżej 24x) ,
praktycznie niemożliwe normalne nagrywanie na tanich płytach (losowe,
pojedyńcze błędy całkowicie uniemożliwiające odczyt, nagrywanie max.
16x). Głośna. Baaardzo długie "zaczytywanie" i rozpędzanie płyty na
początku (praktycznie na granicy akceptowalności, do 10 sekund) ,
niemożliwe kopiowanie zabezpieczeń..... DNO. Naprawdę... żałuję, że nie
wziąłem wtedy LiteONa. A miałem Teaca W54E - nagrywarka 4x4x32, ale
idealna!

Pozdrawiam i nie polecam Teaców.
Tomek