Re: TEAC czy LiteOn?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 08:44:09 MET

Użytkownik "NiLok" <cornelinho_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Padła nam ostatnio nagrywarka i przyszedł czas na kupno nowej :)
> Popytaliśmy, poczytaliśmy i wybór padł na LiteOn 52x32x52 bądź TEAC
> 52x24x52... I teraz mamy problem. Niektórzy mówią, że lepsze są TEAC'i,
> z kolei w testach CHIPa lepiej wypadła nagrywarka LiteOn'a. Czy
> moglibyście nam doradzić, który wybrać spośród tych dwóch...? Z góry
> dziękujemy.

Jeśli masz możliwość jeszcze gdzieś kupić nagrywarkę TEAC'a x24 lub x40 to
bierz
Jeśli nie to bierz LiteOn'a
Jeśli kopiujesz często zabezpieczone płytki to też bierz LiteOn.

Miałem Teac CD-W516EB (z żalem sprzedawałem, ale kupiłem nagrywarkę DVD).
Miałem do czynienia też z modelem W524. Są extra. Nie zwaliły płytki tak od
siebie. Czytały płyty których inne odtwarzacze nie trawiły.
Kupiłem TEAC'a x52 do nowego kompa (nie dla siebie) - porażka. To samo z
CD-ROM'em. Mam x40 i dopuki nie padnie to go nie zamienię na nic innego.
Model x52 to coś koszmarnego (ASUS w środku).
Kupiłem też kilka sztuk LiteOna x52 - oprócz tego że jeden rozwalił płytę
oraz to że są głośne, to nic więcej im nie zarzucam. W każdym razie warta
swojej cenny w przeciwieństwie do TEAC'a

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.