Re: rozdzielczosc na 17 LCD

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAM.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:44:45 MET

Robert_ <robi66_at_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Jeśli masz podłączony kablem analogowym to żadna rozdzielczość nie będzie
dobra.
Nie rozumiem ludzi, którzy są przekonani o tym że jak sobie kupią LCD to
będą mieli ostry obraz. Kupują najtańszy z wejściem analogowym, a potem są
bardzo zawiedzieni. Analogowy sygnał na ekranach LCD to wyrzucone pieniądze.
Mam 17' EIZO podłączony kablem cyfrowym i obraz jest jak żyletka przy
rozdzielczości 1280*1024.