Re: Jakie pamięci wybrać ( Kingston,Infineon, Twinmos )

Autor: ranny77 (ranny77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:24:58 MET

Użytkownik "Dempsey" <dempsey_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie.
> POstanowiłem zakupić sobie dwie kości pamięci 2x 256 PC 3200 w celu
> puszczenia ich w dualu. Po obejrzeniu oferty sam już nie wiem na jaką
firmę
> sie zdecydować.Jaką firmę radzicie wybrać spośród - Kingstona, infineona i
> twinmosa i czy jest znacząca róznica pomiędzy pamięciami CL2,5 a CL 3. Z
> góry serdecznie dziękuję za wszelkie porady i sugestie. Pozdrawiam

Witam.
Sam mialem ten problem. W koncu wybralem 2X256 PC3200 TwinMos na kosciach
TwinMos (sa jeszcze na Mtec lub Elixir o ile dobrze wiem) Jest bardzo duzo
postow na tej grupie o pamiecach. Poszukaj a dowiesz sie wiecej. Moj kolega
ma 2X256 Kingston rowniez w dual'u. Nie widac roznicy. Oba komputery sa na
platformie AMD. Porownywalne parametrami. Kingston jest CL3 a TwinMos CL2.5
ale nie widac roznicy, bynajmniej u nas. TwinMosy sie lepiej kreca, ale u
mnie na ABIT NF7-s rev 2.0 wyszlo na to ze kingstony.

pozdrawiam
ranny

|ABIT NF7-s rev 2.0 --- AMD Athlon 2200+ (Thorton) |
|2x256 DDR TwinMos pc 3200 (dual chanel) -- GF 4 Ti 4280|
|Caviar 80 GB 8MB cache |