Re: rozdzielczosc na 17 LCD

Autor: Muchomor (antispam.muchomorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:20:02 MET

Użytkownik "Robert_" <robi66_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie jestem slepy ale zalecana rozdzielczosc dla 17 LCD
> 1280/1024 chyba nie jest zbyt dobra do pracy. Jak np. odpale
> portal WP czy Onet w IE to musze siedziec bardzo blisko
> monitora a to jest niewygodne. Czcionki na 120dpi to chyba
> tez nie jest za dobre rozwiazanie. Zmienilem rozdzielczosc
> na 1024/768 i jakos lepiej.. tylko to skalowanie
> znieksztalca co nieco. Gdzies ktos napiasal ze praca na LCD
> 17 z rozdzielczoscia mniejsza niz zalecana nie ma sensu...
> czy mial racje ???
oczywiscie ze mial - wlasnie przez skalowanie - mydlo sie robi jak na
tandentym crt...
no chyba ze masz jakiegos sparkle'a czy inne badziewie i wyscie analog
wtedy mydlo bedzie zawsze i nie zauwazysz roznicy...
ja mam 17lcd i miedzy 1024x768 a 1280x1024 roznica kolosalna mimo ze mam
wyjcie analog (ale karta niezla - winfast)
Wlasnie mam zamiar kupic karte z dvi i wtedy bedzie cool :)
A jak literki Ci male to se ustaw wieksze w wingrozie - tyle polecam...
   Pozdr.
     Muchomor