Re: Niedzialajacy INTERNET!!!???

Autor: Piotr (machny_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 11:58:50 MET

Siema dzieki za podpowiedzi!
To jest wlasnie najdziwniejsze, ze wszytsko jest ustawione tak jak powinno.
Na kompie na ktorym chodzi internet i udostepnai dla drugiego na ktorym NIE
CHODZI jest wszytko ustawione ( na automatycznych ustawieniach z obu stron
powinno chodzic bez problemow). Myslem, ze skreta jest zle zacicnieta, ale w
takim wypadku w ogole kompy by sie nie wiedzialy i nic by nie chodzilo
(zacisnieta jest na 100).
JEST tez dziwn, ze wczesniej przez jakis moment dzialalo
ale po restarcie kompa CISZA, az do teraz!!!
Cala reszta dziala udostepnione mamy pliki i wszytko jest ok A INTERNETU po
mimo, ze jest wszytko udostepnione, a ustawienia ip sa na automacie NIE MA!

Zostaje mi tylko kupic HUBA- tylko jak ja przekrece goscia, zeby mi dwie
MACOWY zarejstrowal??

Bo nie wiedze tu rozwiazania??