Re: dysk na has³o - czym ??

Autor: Janek! (janeek_at_hoga.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 03:06:14 MET

> To nie lepiej odrazu haslo na bios zrobic?
> Bylo by szybciej i ³atwiej

    Has³o na BIOS to marne zabezpieczenie. Ze zdejmowaniem obudowy kasowanie
zajmuje jakie¶ 3 minuty. Bez zdejmowania, jest ju¿ trochê zabawy z szukaniem
uniwersalnego has³a.
    Swego czasu dobrze pozna³em sposoby obchodzenie takiego has³a - 'Starszy
Brat' - zostawia³ mnie z zahas³owanym komputerem. Kiedy¶ uda³o mi siê
odgadn±æ, zupe³nie w ciemno wpisuj±c, ale trzeba przyznaæ ¿e by³o to do¶æ
typowe has³o 'PENCIL' ;)

Pozdrawiam,
Janek!