dysk na has³o - czym ??

Autor: kacprilla (kacprilla_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 22:39:03 MET

No w³a¶nie mam jedn± partycjê 80gb i chodzi o to aby nie mo¿na by³o jej
odczytaæ bez podania has³a - je¶li jest to mo¿liwe to najlepiej jakby mo¿na
by³o z niej odpaliæ system (niekonieczne) ale tylko poprzez podanie has³a -
ogólnie chodzi mi o to ¿eby nie by³o do niej dostêpu je¶li siê nie zna has³a
:|
Przegl±da³am z grubsza google ale nie chodzi mi o szyfrowanie danych jak
równie¿ odpada tworzenie osobnej partycji - chodzi mi aby t± co mam zrobiæ
na has³o.
Za wszelkie sugestie bêdê wdziêczna
Pozdrawiam
kacprilla