Re: Asus A7N8X - problem z karta sieciowa :(

Autor: Michał Jałocha (michal.x_at_no-gazeta.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 21:41:14 MET

Korkodyl napisał(-a):
> Witam
>
> Jestem od niedawna posiadaczem plyty Asus A7N8X-X rev.2.x
> Wszystko byloby super ale mam problem z uruchomieniem karty sieciowej :(
> Wywala cos takiego : "Can't open kernel driver asLM75.sys" i "Can't load
> AsmiHwIo.dll"!
> W googlach wyczytalem ze trzeba odinstalowac program "pc probe" ale to nic
> nie pomaga :(
> Nadal nie moge zmusic sieciowki do pracy!
> Ma ktos jakis pomysl ??
>

> Pozdrawiam
> Kork

Witam. Również posiadam taką płytę. Pliki o których piszesz raczej nie
mają nic wspólnego z kartą sieciową a pochodzą raczej właśnie od
programu pc-probe więc nie tędy droga. U mnie po zainstalowaniu
sterowników z płyty nie było problemu z uruchomieniem sieciówki.

Oczywiście piszesz o sieciówce zintegrowanej na płycie głównej?

Pozdrawiam
Michał