Re: Jaki zasilacz do Bartona?

Autor: Politan (politan_usun_to_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 21:29:01 MET

> Słucham uważnie jeśli masz jakieś informacje to chętnie dowiem się czegoś
> nowego. Mój kolega ma ten zasilacz i nie ma najmniejszych problemów,
> podobnie jak cała rzesza użytkowników tego modelu. Jeśli masz coś
> ciekawego do dodania to chętnie usłyszę, tylko poproszę o konkrety.

Nie dalej jak dwa tygodnie temu stalem sie posiadaczem tego zasilacza w
nowym zestawie, przy podkrecaniu procka na magistrali 200MHz komputer stawal
sie niestabilny, wiec odpuscilem sobie ta magistrale, nastepnego dnia
podpialem stary NoName 235W z przed 4 lat i jakie bylo moje zdziwienie,
kiedy komputer przeszedl pozytywnie wszystkie testy stabilnosci na
magistrali 200MHz, jaki z tego wniosek?
Testy te przeprowadzilismy tez w sklepie, gdzie kupilem ten zestaw i bez
slowa oddali kase.
Teraz jade na Fortronie300W i wszystko hula, az milo.
Niech nikt nie wciska kitu, ze Modecom to Fortron, bo w Fortronie 300W to
300W, a nie jak w Modecomie czy Codegenie 350W<235W.

Pozdrawiam
Leszek