Re: Notbook z akumulatorae

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:33:13 MET

> itp.
> >

> Z opisu kolegii Jana tak zrozumialem ze chce wpiac szeregowo ten aku 6V.
> A te przetwornice sa ok jesli tylko maja moc dobrana do danego notebooka.
> Jasne jesli ktos kupi taka przetwornice 2A a notebook potrzebuje 3,5-4A to
> nie pociagnie na niej
> Rafał

W cenie akumulatora 6 V można zrobić bardzo dobrą przetwornicę
12 => 19 Volt na scalaku LT1121 albo nawet ze 3 :)
Po zastosowaniu odpowiednich radiatorów na diody Shotkiego i sam
przetwornik nie mam kłopotów nawet kiedy Thinkpad240 ciągnie koło
4 A przy ładowaniu akumulatora i jednoczesnej pracy.
Pogooglaj na pl.misc.elektronika na moje posty sprzed pół roku.
Dałem tam link do schematu.