Re: samoczynne wznawianie kompa ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:25:21 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Tomek Kacperak napisał:

> Problem raczej programowy: jesli to win xp to we wlasiwosciach
> systemu w zakladce zaawansowane>uruchamianie i odzyskiwanie wylacz
> opcje automatyczny ponowny rozruch. Teraz zamiast resetu bedzie
> piekny niebieski ekran :) -dowiesz sie wiecej co powoduje bledy.

To, że ci sie blue screen pokaże to nie znaczy, że to programowy
problem. Ale rzeczywiście można sie dowiedzieć. U mnie wywalał sie
jakich błąd związany z plikiem usb cośtam, a przyczyną był odblokowany
cache procesora:) Informacja z bluescreena bardzo sie przydała:)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)