Re: mysz optyczna czy kulkowa ?

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:12:37 MET

Dnia 2004-02-11 23:38, Radosław Popławski napisał(a):

> Ustaw sobie sensivity w grach na 1 i pomachaj szybką myszką.
> BTW. Co to znaczy "tani Logitech"?

a jak to sie ustawia?
gry, w ktore gram nie maja skali cyfrowej.
gram na dosyc szybkich ustawieniach, a tani logitech znaczy logitech za
50 - 60 zloty, o ktorym byla mowa w tym watku.

> Tzn.?

nie rozumiesz?
napisales, ze sa gorsze od kulkowych... nie masz racji.

> Te A4Techy? Spoko. Dobra decyzja.

to byla ironia... mam porownanie logitecha i a4techa w podobnych cenach
i nie widze roznic w uzytkowaniu.

> Oby jednak nie i z tego powodu nie powinieneś się wypowiadać.

no wlasnie pisalem o Tobie i w przeciwienstwie do Ciebie wiem o czym
pisze... Ty tylko powtarzasz zaslyszane opinie.
I napewno nie miales do czynienia z modlem myszki A4tech, o ktorym mowie.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834