Re: mysz optyczna czy kulkowa ?

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:17:03 MET

Dnia 2004-02-12 13:49, Radosław Popławski napisał(a):

> Smutne, że kupujecie ten szajs, w ten sposób A4Tech będzie dalej istniał.

wiesz co? niereformowalny jestes strasznie... podejrzewam, ze masz albo
miales do czynienia z najtanszymi a4tech z kulka za 10 zloty i
opowiadasz te historie... nawet nie przekonuja Cie opinie uzytkownikow
takich myszek.
Czytasz grupe o aparatach cyfrowych?
Tam ludzie sa zapatrzeni w Canona i powiem, ze nawet zabic by potrafili
za stwierdzenie, ze nie jest najlepszy. Wyczuam tutaj podobne relacje w
stosunku do logitecha... i wcale nie twierdze, ze jest zly... robi
bardzo dobry sprzecik... sam taki uzywam tez, ale nie popadajmy w
paranoje... sa jeszcze inni. i jakby nie bylo konkurencji to za
logitecha placilbys 3x tyle.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834