awaria plyty

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:09:51 MET

Mialem dziwna awarie plyty. Bawilem sie wczoraj ustawieniami opcji BIOSu:
DRAM Timing i System performance na plycie Epox 8KRAI (KT600). Jak cos
przeholowalem to plyta piszczala a ja dawalem reset+klawisz Insert i mozna
bylo ustawiac na nowo. Do czasu. Po kilkunastu takich resetach plyta
przestala wstawac (pozostale czesci lacznie z prockiem sprawdzilem sa
sprawne). Plyta milczy nawet nie piszczy gdy nie ma RAMow. Oczywiscie reset
CMOSu, wyjecie baterii nie pomaga. Mam pytanie co moglo strzelic? BIOS?
CMOS? Czy zdarzylo sie komus zeby ustawieniami BIOSu uwalic plyte?

--
berry