Re: Procesory AMD Athlon XP

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 11:55:04 MET

Użytkownik "MacGyver" <m.a.c.g.y.v.e.r@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Mam takie otóż pytanie:
> czy kolor procesora AMD Athlon XP (np. 1800+) (żółty lub zielony) jest
> charakterystyczny ze względu na technologię w której jest wykonany? Mialem
> Athlona XP 1500+ w technologii 0,18 mikrona i był koloru żółtego
> (przechodzącego w brązowy). Teraz
> interesuje się zakupem 1800+ i wiem, że te procesory można spotkać w dwóch
> wersjach 0,13 i 0,18 mikrona i w dwóch kolorach, żółtym i zielonym. Czy te
> 0,18 są tylko koloru żółtego a 0,13 tylko koloru zielonego, czy też w tym
> wypadku akurat
> [...]

nie sugeruj sie kolorem plytki.
Zwroc uwage na opis proca w nadruku pod rdzeniem i na ksztalt
samego rdzenia, choc wlasciwie opis jest wystarczajacy.

Opis zaczynajacy sie od AXDA oznacza AMD XP z serii t-bred czyli 0.13um.
Dla upewnienia sie popatrz na rdzen... kwadratowy - Palomino, prostokatny
T-bred.

pozdr.
Przemek.