Re: PentagramDiablo wew. + Win98 = problem

Autor: Mundi (slurp_at_polboxWYTNIJT0.com)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 11:56:24 MET

> Na komputerze z Athlonem, 128MB i Win98SE,
> przy prawidlowo (jak mi sie zdaje) skonfigurowanym modemie
> (Pentagram Diablo wew.) i polaczeniu PPP, dostep do Internetu
> (via TPSA) jest praktycznie niemozliwy.
>
> Po przeslaniu kilku kB polaczenie zamiera i modem "odklada sluchawke".
>
> Jak ten problem rozwiazac?

Sprawdź jakimś aktualnym antywirusem czy nie masz jakiegoś wirusa albo
dialera.
Jeżeli system jest czysty spróbuj ustawić we właściwościach połączenia
Konfiguruj -> Połączenie -> Zaawansowane -> w linijce Dodatkowe ustawienia
wpisać : AT+MS=V34 (dla chipsetu Conexant) To ustawienie wymusi połączenie
36,6 kbps V34. Polecenie AT dla chipsetu Motorola, Lucent może być inne.