Re: Jaki plus z dobrej pamieci - ?

Autor: Alan (nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 11:44:14 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Zmienia sie stopniowo. Masz zablokowany mnoznik czy nie? NAjlepiej
> podkręcać zwiększając FSB, ale pamiętaj, że poza ustawieniami
> 100,133,166,200 inne moga powodować niestabilność z powodu
> przetktowania szyny AGP/PCI.

Procesor mam z tego co pamietam serii "AB". Wynikalo by z tego ze CPU jest
odblokowany, zwlaszcza ze chcialem kupic takowa serie, z poczatku 1.7 ale ze
nie bylo juz takowych w sklepach kupilem XP 2000+ (bylo to jakies 4 miesiace
temu)
Ustawienia w BIOS mam "default'owe" (plyta glowna: Gigabyte GA-7VT600 1394)
Odpalilem WCPUID, wskazuje mi: Internal Clock 1674 Mhz, System BUS 267,
Sytem Clock 133, Multiplier 12.5.
Jestem zaopatrzony w Coolerek CoolerMASTER CP5-7JD1B z miedzianym spodem, do
tego jeszcze na procku lezy podkladka Copper Shim. (Wspomniana we
wczesniejszym obudowa jest ze wczesniejszego zestawu, napisalem mala bo nad
sytemem chlodzenia procesora a dokladnie ok. 1,5-2 cm wisi zasilacz
Codegen'a 300W. W dodatku mam trzy urzadzenia 3,5'' - CD DVD i CD-RW oraz
kieszen, i ta ostatnia musi byc wysunieta bo niemiesci sie bedac wsunieta do
konca i nachodzi na wtyk zasilania na plycie glownej.)

Reasumujac co radzicie poczynic w celu zwiekszenia wydajnosci komputera, a
najlepiej wykorzystania maksymalnego potencjalu drzemiajcego w mojej
maszynie (: ?

Licze na wasze wparcie :)

Pozdrawiam!

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741