Re: Bios do ECS K7S5A

Autor: MrJiNks (mrjinks_at_blabla.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 10:03:58 MET

Dnia 2004-02-12 09:48, pewien ludź o nazwie Vlad Tepes wydusił z siebie :
> Poszukuję biosu do płyty głównej ECS K7S5A (wersja produktu 1.0) takiego,
> który pozwoli na ustawienie prędkości magistrali dla procesora na 166 MHZ i
> magistrali dla pamięci 100 lub 133 MHZ. Znalazłem dwa biosy jeden to
> CheepoBios 1.12 beta for K7S5A Based on ECS 021129 beta z 3.12.2002, którego
> obecnie używam, ale nie pozwala na wymagane przeze mnie ustawienia. Drugi
> pochodzi ze strony ECS jednak przy ściąganiu mam zawsze jakiś błąd co nie
> pozwala mi rozpakować pliku. Podajcie, proszę jakiś link jeśli macie bios o
> takich ustawieniach o jakich napisałem. Z góry dziękuję.

> [...]

Witam!
Po wgraniu biosu od cheepo widoczne są dodatkowe opcje zmiany fsb(nawet
do 200MHz). Problem polega na tym, że płyta nigdy nie wystartuje przy
166(polecam lekture forum www.ocworkbench.com/ecs, znajdziesz tu także
oficjalne oraz przerabiane biosy przez cheepomana). Płyta obsługuje
procesory tylko na FSB 133. Barton będzie na niej działał, ale nie na 166.

Oficjalna strona ECS: www.ecs.com.tw

Pozdrawiam
MrJiNks

--
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju." (Paul Claudel)