Bios do ECS K7S5A

Autor: Vlad Tepes (os_dodaj_64_do_nicka_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 09:48:21 MET

Poszukuję biosu do płyty głównej ECS K7S5A (wersja produktu 1.0) takiego,
który pozwoli na ustawienie prędkości magistrali dla procesora na 166 MHZ i
magistrali dla pamięci 100 lub 133 MHZ. Znalazłem dwa biosy jeden to
CheepoBios 1.12 beta for K7S5A Based on ECS 021129 beta z 3.12.2002, którego
obecnie używam, ale nie pozwala na wymagane przeze mnie ustawienia. Drugi
pochodzi ze strony ECS jednak przy ściąganiu mam zawsze jakiś błąd co nie
pozwala mi rozpakować pliku. Podajcie, proszę jakiś link jeśli macie bios o
takich ustawieniach o jakich napisałem. Z góry dziękuję.

--
Vlad Tepes os_dodaj_64_do_nicka_at_poczta.wp.pl
gg 1382486