Re: Gdzie w wawie kupowac sprzet?

Autor: jarek (jarek_at_cyrlik.com)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:32:33 MET

On Wed, 11 Feb 2004 19:59:27 +0100, Teo wrote:

> Co ci polecam:
> Action

??????????????????????????????????????????????//
no jakieś nieporozumienie.
Najgorszy serwis jaki można sobie wymyśleć.
Przykłady:

Padnięty flopek: facet ogląda, ogląda - i mówi, że przyjmie
warunkowo, bo jakiś scalak jest chyba wystrzelony.
Ja mu na to, że gdyby był zabudowany flopek od spodu, to gie byłoby
widać, a tak ogólnie, to ja chcę sprawny towar, a nie padnięty. Na
pytanie czy przyjmują tylko sprawne podzespoły do serwisu - przyjeli.

Dysk twardy - facecik przyjmujący zaczął zdrapywać naklejkę
gwarancyjną, bo mu się coś nie podobało, czym uszkodził drugą
naklejkę, która była pod spodem. I powiedział, że jest uszkodzona
naklejka i jemu teraz nie przyjmą dysku do serwisu. No śmiech na sali.
Po awanturze, dysk przyjął.

Komputer kupiony w mediamarket - ale składany przez action. Padnięta
grafika - w kilku grach robiła się kaszana na ekranie. Oddany do media
komputer z dokładnym opisem problemu i wymienione tytuły. Wraca po 20
dniach. W opisie/zrobionym przez serwis actionu: - testowanie,
sprawdzenie, wszystko OK. W domu okazuje się, że jest kicha jak była.
Sprzęt do mediamarket. Wysyłka do actionu. 23 dni czekania. W opisie
serwisu action: wymiana pamięci operacyjnej, testowanie, sprawdzenie, OK.
Powrót do domu. Kicha na ekranie. Sprzęt do mediamarket. Duża awantura.
Sprzęt odsyłany do actionu. Tym razem 13 dni czekania. Powrót sprzętu.
W opisie: wymiana grafiki, testowanie, OK. I nareszcie było dobrze.

Odradzam tę firmę jako serwis. Ceny dla pośredników, niektórych
podzespołów, mają dobre. Jest sens kupować u nich, gdy urządzenie ma
własną gwarancję i oczywiście mają konkurencyjną cenę.