Trudne

Autor: yarcioo (yarcioo_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:30:05 MET

Zainstalowałem sobie tuner TV KWORLD VS-LTV883RF na układzie Conexant.
Po uruchomieniu programu TVR który ma mi pozwolić oglądać TV lub słuchac
radio dostaję komunikar:
"Nie można włączyć podglądu, może jakiś program używa tego samego interfejsu
lub wystąpił konflikt..."
i po kliknięciu na OK:
"Nie można włączyć interfejsu Direct show..."
no i rzeczony program się nie uruchamia.

W tym kompie jest karta grafiki WinFast A170 (Geforce 440 + VIVO).
Po odinstalowaniu urządzeń z gałęzi KONTROLERY DŹWIĘKU WIDEO I GIER
związanych z ta kartą (wszystkie nVidia....) program zaczyna działać
prawidłowo.
Znajduje kanały TV i po wybraniu jakiegoś zaczyna grać, ale tylko grać, okno
obrazu TV jest czarne. Obrazu brak :-(.
Widok menedżera urządzeń: http://www.yarcioo.webpark.pl

Jak "pożenić" te karty bym mógł korzystac bezproblemowo z obu. A może to
niemożliwe?
System: WinXPprofSP1 @ Athlon2600/512MB

Pozdrawiam

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo_at_wp.pl