Re: Gdzie w wawie kupowac sprzet?

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:13:40 MET

Historyjka:
Tego dnia chcialem kupic obudowe Chieftec z zasilaczem 360-202-DF
(standardowo matuja 360-202) i jakis monitor 17" z plaskim kineskopem CRT do
900zl (do kompa biurowego). Poszukalem w necie, znalazlem dwa sklepy z
wybrana przezemnie obudowa "od reki" UltraMedia i Fenn (monitory byly w
wiekszosci). Dzwonie do UltraMedia - nie ma problemu wymienimy panu
zasilacz, wystarczy doplacic - OK normalne, jade. Wchodze do sklepu, chce
kupic ta obudowe, dowiaduje sie ze musze doplacic 200zl (czyli prawie tyle
co nowy zasilacz), a ze "standardowym" musze sie pozegnac - ronica ceny to
ok 30zl. Rozbawilo mnie to troche, podziekowalem i wyszedlem. Pomyslalem ze
zamowie przez net na www.chieftec.pl - tam mozna to zrobic, wystarczy
doplacic roznice. Przypomnialo mi sie ze jest jeszcze w Fenn, jade na WGE
(podziemia), nie dzwonilem do nich, ale co tam. Wchodze, szukam, jest.
Jeszcze jej w srodku dokladnie nie widzialem, wiec zanim kupilem poprosilem
zeby ja sciagnac, no problem (stala na najwyzszej polce, a wazy sporo chyba
10kg midi tower) troche to trwalo ale w koncu zostala zdjeta ;]. Obejzalem
dokladnie, pobawilem sie troche - w sumie z 5 minut ;]. Zapytalem czy moge
ja kupic, ale z innym zasilaczem? Nie ma problemu, ktory? 360-202-DF. Gostek
wziol kalkulator cos policzyl, dobra to bedzie kosztowalo 40zl. OK biore! W
czasie kiedy zasilacz byl wymieniany, poszedlem ogladac monitorki. Wybralem
LG 700P za ok 800zl. Z prezentowanych mial najlepszy stosunek jakosci do
ceny - tzn byl jednym z drozszych, ale mial najladniejszy obraz ;], nie
chcialo mi sie juz jezdzic po W-wie i ogladac monitory (godz 17 - korki).
Jeszcze zanim zaplacilem gostek zapytal czy zamowic TAXI, albo pomoc mi to
wszystko przeniesc do samochodu. Wybralem druga opcje, wszystko zostalo
zaladowane na wuzeczek i zawiezione do auta.
Dziekuje, zapraszamy ponownie. - Mam nadzieje ze serwis jest podobny u nich.
W teh chwili to jeden z moich ulubionych sklepow.
Chetnie poslucham opinii o serwisie.