Re: komputer sam się wyłącza

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 20:40:38 MET

Zasilacz ma 350W i ATX 2.03. Jest przystosowany do athlonów. Właśnie coś
czytałem na temat wirusa Blaster coś tam. Podobno objawia się poprzez
resetowanie komputera. Z drugiej jednak strony gdyby tu chodziło o wirusa to
raczej resetował by się w dowolnym momencie a nie wtedy kiedy procesor jest
najbardziej obciążony. Teraz z jednak przypominam sobie że kiedy
instalowałem oprogramowanie płyty głównej (asus a7v8x) programik, który
monitorował temperaturę procesora i obroty wentylatorów (i jeszcze parę
innych parametrów) co chwilę mnie alarmował, że wentylator procesora
powinien chodzić szybciej. W końcu go wyinstalowałem. No bo niby ten
wentylator miał być dobry dla mojego Athlona. W sumie nadal nie wiem co jest
grane.