Monitor CRT multimedialny - czy ktoś widział takie cudo ostatnio ?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 17:57:06 MET

Witam grupę!

Mam problem, musze kupić pare sztuk monitorów mozliwie jak najbardziej
multimedialnych i CRT (LCD są po prostu za drogie). Jest to pracownia
komputerowa i bardzo mi zależy żeby głośniki były zintegrowane z obudową
w sposób nierozłączy (kto widział studenta w akcji, ten wie ...).
Dodatkowo bardzo bym chciał mikrofon w obudowie.

Ja wiem, że jakośc dzwięku, obraz się odkszatłca ;) itd. Ale w sytuacji
pracowni jakośc ma drugie miejsce, na pierwszym miejscu musi być odporny
na wandalizm, wiec po prostu całkowicie zabudowany.

Czy ktoś z szanowych grupowiczów znalazł ostatnio w sklepach lub u
producentów taki monitor ? Szukam tu i tam i w zasadzie nie mogę
ustrzelić monitora z mikrofonem, bo z głośnikami są. Rozmiar 17''.

Bardzo bym prosił o namiar choćby na producenta takich monitorów
(głosniki + mikrofon).

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl