radeon 9100 - dwa monitory + tv

Autor: ~~simon~~ (chudy_szymon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 17:17:20 MET

witam wszystkich
mam nastepujacy problem. do swojej karty grafiki Radeona 9100 podlaczone mam
dwa zwykle monitory (jeden przez przejsciowke). na obydwu pracuje w
rozdzielczosci 1280x1024 przy 85Hz. chcialbym podlaczyc do tego jeszcze tv
zeby moc na nim czasami filmy ogladac. on z kolei obsluguje na maksa
1024x768 przy 60Hz. jednoczesnie wszystkich uzadzen podlaczyc sie nie da. to
juz wiem. mozna albo dwa monitory albo jeden monitor + tv. jak wszystko
skonfigurowac zeby przelaczanie nie bylo zbyt uciazliwe.
jesli ktos to juz rozgryzl prosze o porady
pozdrowionka dla wszystkich