Re: ceny ramu

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:56:52 MET

Użytkownik "Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> napisał w
wiadomości news:c0dgdv$6iu$1_at_news.onet.pl...
> witam!
>
> kilka dni temu (np na siriusie) dramatycznie podskoczyly ceny pamieci ram-
> od 40 do 100zl.... czym to jest spowodowane? juz myslalem ze niedlugo
kupie
> taniutka pamiec a tu kicha.....

wczoraj bylem po 256 DDR, ceny podskoczyly z 150 na 180 i rosna!
facet powiedzial ze srednio 5zl dziennie i ze mam sie wstrzymac bo
po feriach bedzie ok... hmm troche dziwne, zeby od ferii tyle zalezalo?

na szczescie znalazlem gdzies jeszcze po starej cenie :)