Re: bledy w prime95

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 10:30:01 MET

Użytkownik "Tomeks" <tsztelak[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:4029da2e_at_news.vogel.pl...

> Wystapil u mnie dziwny problem, tak z ciekawsoci odpalilem sobie prime95,
> ktory ku mojej szczegolnej radosci wysypuje sie na 1 lub 2 tescie. Co

Mialem identyczna sytuacje. Athlon 1800XP (palomino) nie podkrecany temp 46
C idle, w stresie 53. Prime wywalal bledy po niecalej minucie. Nie
wiedzialem co jest grane, az nie wymienilem zasilacza. Mialem Codegen 300W,
a teraz Modecom 300GTF. W Prime95 po 4 godzinach zadnych bledow. Za tydzien
jeszcze zapuszcze go na 24h i sprawdze, bo teraz wyjezdzam.

--
Pozdrawiam,
Shadow