bledy w prime95

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 08:29:20 MET

Wystapil u mnie dziwny problem, tak z ciekawsoci odpalilem sobie prime95,
ktory ku mojej szczegolnej radosci wysypuje sie na 1 lub 2 tescie. Co
ciekawe komputer nie jest w zaden sposob podkrecony, temperatura idle 34,
full load 50. Wszystkie benchmarki ( pcmark 2002, 2004, 3dmark ) oraz stress
testy z innych programow ( np. sisoft sandra ) przechodza bez problemu. Wiec
teraz mam zagwostke, czy to jest blad w prime czy moze faktycznie cos jest
nie tak i kompem i ujawni sie to dopiero za jakis czas. Spotkal sie mozke
ktos z was z takim zachowaniem ?

Pozdrawiam

--
 Abit NF7-S rev. 2 / Athlon XP 2000+ / 2x512 M Infineon
 MSI GeForce 4 Ti 4200 / Maxtor 120 G 8 M