Jednak LiteOn! (Było: TEAC czy LiteOn?)

Autor: NiLok (cornelinho_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 19:33:28 MET

Cześć.
Kupiłem jednak LiteOn'a (BOX) za 175zł i jak narazie nie ma problemów i
bardzo ładnie wypala płytki. Wprawdzie na początku miałem pewien problem
(najpierw BIOS nie wykrywał ani LiteOn'a ani CD-ROM'u, potem BIOS
widział, ale Win XP nie... okazało się, że troszkę za słabo były kabelki
dopięte), ale już jest ok. :) Mam nadzieję, że mi ta nagrywarka będzie
długo służyć.
A piszę, bo chciałem Wam wszystkim bardzo podziękować za wasze opinie i
za to, że doradziliście mi jaką nagrywarkę kupić. Dzięki!
Pozdrawiam.

--
NiLok
http://nilok.blog.pl