Re: Wybor zapadl - mobo+cpu+ram

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 07:37:26 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Nie zastanawiałeś sie nad Athlonem 64 3000+? Wydajnośc jak P4 3.2 i
> dodatkowo bardzo obiecujący jeżeli chodzi o przyszłość. W 64 bitowych
> aplikacjach powinien być naprawde szybki (czego nie potwierdzaja testy
> na razie, ale poczekajmy na finalna wersje windowsa 64-bitowego)

Nie ma jeszcze aplikacji 64 bitowych, a zanim się pojawią (przecież
po co komu sam system operacyjny....), to w technologii dużo się
jeszcze zmieni....
Po drugie, zapewne aplikacje 32-bitowe, będą "symulowane"
na procesorze (jak kiedyś 16 bitowe) i może się okazać iż
wydajność spadnie a nie wzrośnie....

To tak jakby kupić supersamochód na superpaliwo, którego
nie ma w sprzedaży....

ax
PS są ludzie (tacy jak ja), którzy już nie raz
"przejechali" się na AMD, więc nawet jak wszyscy
będą mówić że jest świetny i szybki, to i tak
kupię Intela....