Re: zjarany zasilacz i p³yta

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 06:53:53 MET

U¿ytkownik "Krzysiek Szczepanek" <> napisa³
> To juz lepszym wyborem by byla reczna w podobnej cenie ale
> ekonomiczniejsza i na pewno lepiej wykonania no i nei ma stresu, ze cos
> sie zepsuje w naj mniej oczekiwanmy momencie bo nei ma tam paktycznie co
> sie psuc. Zakres mozliwosci wiercenia taki sam... :>

A dysponujesz w "lapkach " sil-om (i zdolnosci-om) 500Watowego silnika ?
A taki ECS wsrod wiertarek ( no moze troche zanizam wartosc ECS) za 29.99 ma
taka "krzepe" ze potrafi wwiercic sie w mur z taka moca
do tego takich wiertarek mam 9 w cenie "markowca"
nie przecze ze taka taniocha nie zda sie na prace ciagla w wierceniu w
betonie ale do zastosowan domowych w zupelnosci wystarcza( tak jak ECS K7S5A
lub K7VTA3 - a co mi tam - poddenerwuje troche K.Sz.)

aaaaa wlasnie wpadl mi zestaw rekomendowany przez jedengo z tutejszych
fachowcow
Athlon XP 3000+ oraz MX4000 ( od Minta) i zasilacz 300W
(to ma byc komp do gier)

Blesso
Ps
czy wspominalem juz o nowym biosie do K7S5A - juz jest
:)))

Blesso