kondensatory na plycie

Autor: Dziki (dziki-pl_at_wpUSUN.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 22:44:45 MET

Witam
Mam taki oto problem i moze doradzicie mi co z tym fantem zrobic a
mianowicie jest kilka kondensatorow na mojej plycie glownej z ktorych
delikatnie zaczyna wydobywac sie elektrolit i moje pytanko brzmi czy warto
to wogole wymienic czy nie ma to sensu bo i tak plyta nie "pozyje" juz
dlugo. Drugie pytanko to takie czy moze to miec jakis wplyw na krzaki jakie
sie pojawily na moim pc tzn w porownaniu z momentem kiedy byl jeszcze nowy
heh (2 lata temu) wszystko pracuje o wiele wolniej nie jest to wina systemu
bo zadne instalowanie na nowo nic nie daje co moze byc przyczyna ze film np
z partycji na partycje potrafi przenosic nawet 15 minut a komp tak sie mota
ze przez ten czas nic nie mozna zrobic. Z gory wielkie dzieki za wszelkie
odpowiedzi Czesc.

=
Pozdrawiam serdecznie Dziki
                                           =