Re: Monitor LCD - prosba o pomoc

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 19:33:59 MET

Ganeralizuję nieco i mianem badziewie określam całą markę. Mniej
więcej co miesiąc/dwa pojawia się trochę konstruktywnych listów
wytykających "kiepskość" w rozmaitych modelach Belinei. jest też sporo
pozytywnych opinii, ale najcześciej są to opinie "mam i jest super"
bez bezpośredniego porównania z innymi monitorami. Użytkownik naprawdę
świadomy z Belineą na biurku to promile, nawet nie procenty. Jeśli o
mnie osobiście chodzi, to nie widziałem jeszcze Belinei z idealnym
podświetleniem i dobrym wygładzaniem fontów.

Nie jest to krucjata, ale wewnętrzne, prywatne przekonanie że jakość
to rzadka cecha, nie tylko na rynku monitorów i bajerowanie
parametrami na papierze i stylistyką to mało warty argument.

--
Tom
quality is visible