Re: ACPI, nowe płyty i WinXP

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 14:19:47 MET

Użytkownik "Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Skoro działa to po co naprawiać ? :>
> Choć ja bym pobawił się, żeby mieć na osobnych przerwaniach.

tylko jak na XP i z płytą bez możliwości wyłączenia ACPI.
Chciałbym grafikę przerzucić na np. IRQ12 a muzykę na IRQ5 które mam wolne.
Teraz wszystko siedzi na 11 i 10 a specjalnie muzę wkładałem w/g instrukcji
w taki slot PCI aby nie współdzieliła przerwań z czymś innym.

> IMHO jeśli nie ma problemów to nie warto wyłączać.

No nie ma problemów na razie, gier nie odpalałem jeszcze (oprócz
3dmarka2001SE, na którym uzyskałem 6910 punktów na Radeonie 9000 w 1024x768
i Duronie 1600_at_2000) ale zastanawiam się czy to właśnie nie rzutuje na
wydajność systemu.

> Pozdrawiam,
> Wołek.

Ja także