Re: ACPI, nowe p³yty i WinXP

Autor: Arek Wo³owicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 07:36:52 MET

Witam.
k\ na pl.comp.pecet napisa³(a):
> ACPI - takie jakie¶ badziewie które najlepiej wy³±czyæ - takie wnioski z
> lektury forum.

Jakie forum ? :>

> No i mam na jednym przerwaniu grafikê, muzyke, sieæ i USB. No i kilka
> wolnych IRQ...
>
> W sumie dzia³a mi to dobrze....

Skoro dzia³a to po co naprawiaæ ? :>
Choæ ja bym pobawi³ siê, ¿eby mieæ na osobnych przerwaniach.

> Ale je¿eli chcê wy³±czyæ ACPI... w BIOS'ie starej p³yty mia³em tak± funkcjê.
> Teraz mam EPOX'a 8KRAI i... puusto... Zreszt± to nie jedyna p³yta która nie
> ma mo¿liwo¶ci wy³±czenia ACPI w biosie.
>
> A wiêc.. co na to ¿ycie... jak zweryfikowa³o zalety/wady ACPI i czy mo¿na to
> jednak wy³±czyæ?

Na mojej p³ycie spisywa³o siê dobrze.
Skoro nie ma ju¿ opcji wy³±czania to chyba producenci zdecydowali, ¿e
ludzie przenie¶li siê na OS'y z poprawn± obs³ug± tego.
Problemy siê zdarzaj±, od czasu do czasu pojawiaj± siê posty o tym ¿e
nie mo¿na zainstalowaæ windowsa, ¿e siê wiesza przy instalacji. Podobne
rzeczy dziej± siê w linuksie. Acpi nie zawsze dobrze potrafi
skonfigurowaæ sprzêt.
IMHO je¶li nie ma problemów to nie warto wy³±czaæ.

Pozdrawiam,
Wo³ek.

--
[ Arek Wo³owicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]