Re: RAID 0 - Problem

Autor: Smoq (smoq__at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 12:03:45 MET

Użytkownik "mauret" <mauretWYTNIJTO_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam 2 dyski 40 GB spiete w macierz RAID 0, dyski sa sprawne, ale przy
> uruchamianiu komputera pojawilo sie ze jeden z nich jest w macierzy, a
> drugi nie. Kiedy ponownie polaczylem je w macierz to komputer zachowuje
> sie tak ze jakby nie mial systemu. Po uruchomieniu instalatora W2K nie
> widzi partycji. Pytanie jest proste: JAK DOSTAC SIE DO DANYCH Z DYSKU !!!

Trzeba bylo sie zastanowic przed robieniem strippingu na dysku systemowym.
Microsoft _nie zaleca_ jego stosowania w takim przypadku (zrodlo W2K RK). I
nie jestes pierwszy i nie ostatni, ktoremu podobny przypadek sie wydarzyl.
Nie wiem, czy sa jakies narzedzia, ktore pozwola Ci zgrac dane. Zawsze
mozesz zgrac te dwie 40-ki na jedna 80-ke, po kawalku z jednego i drugiego
dysku :) A potem probowac odzysku danych z 80-ki.

Smoq