Re: Problem z drukarką HP 930 Desk Jet

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 21:08:07 MET

In news:23f0.0000036c.4027cdaa_at_newsgate.onet.pl , M&N wrote:
> Koszyk z kardiżami nie przesuwa się,ale drukarka zachowuje się tak jakby
> chciałą ruszyć. Nie pobiera w ogóle papieru i zapala się żółta lampka
> informująca o awarii drukarki. Tylko na czym awaria ta polega ???

Już Ci Tadek powiedział co, dodam jeszcze jak.
Przy podniesionej klapie włącz drukarkę, powinna zacząć wysuwać koszyk.
Jeśli nie, popatrz pod koszyk, w okolicy wałka. Widoczna tam przez
otwór blaszana zapadka powinna się wycofać, a za nią jeszcze jedna
plastykowa. Jeśli się cofną, koszyk jest odblokowany, a nie rusza,
bo się przykleił. Spróbuj wtedy lekko unosząc głowicę, pomóc jej
przesunąć się wzdłuż wałka (ale tylko gdy te zapadki się wycofają)
Jak wyjedzie, znienacka wyłącz (nie przyciskiem, bo się cofnie,
tylko kablem zasilającym). I wtedy wyczyść odsłoniętą część wałka.
I obejrzyj co było pod spodem. Tam jest miejsce na tusz wylewany
sowicie przez HP w ramach tzw. czyszczenia. Widziałem już taką,
że poziom starego, zgęstniałego tuszu sięgał krawędzi. A wtedy
nic tylko jakąś łyżeczką to powybierać. I wyczyścić okolice
parkingu. Co do smarowania, to nie polecam, chyba, że specjalnym
płynem do wałków drukarkowych. Normalnie porządne wyczyszczenie
wałka powinno starczyć.

--
Pzdr.:Sławomir Stępniak:. slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1 (ale bez cyfr)