Re: nagrywarka...po raz 3 i ostatni!!!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 21:08:17 MET

> to juz 3 moj post w tej sprawie i jak do tej pory wszyscy na mnie
> leja..;-((...
> dlatego po raz ostatni zwracam sie z pytaniem:
> skad sie biora bledy i jak im zaradzic: communication failure, write
> error...
> podczas nagrywania w nero (Lite-On 53327S)
>
> czy urodzil sie ktos kto mnie oswieci..
>
> juz blagam o pomoc...pzdr...Ss

co to znaczy leja ??? dostales 2 odpowiedzi, ktore moga rozwiazac twoj
problem a ty nawet nie raczyles odpowiedziec na nie i napisac, ze to nie
pomoglo ... myslisz, ze jak 10 razy napiszesz ten post to ktos wymysli cos
innego ?

Jezeli nie masz uwalonej pamieci (sprawdz memtest'em) to przyczyn moze byc
duzo ...:
- zle zainstalowane sterowniki do plyty glownej, ich brak lub zla wersja
- inna wersja nero
- nagrywarka nie jest na osobnej tasmie i kloci sie z innym urzadzeniem
- wlaczone lub wylaczone DMA
- nagrywarka nie jest na masterze
- nagrywarka jest skopana (sprawdz koniecznie u kolegi zanim n-ty raz
bedziesz przeinstalowywal system)
- plyta glowna jest skopana (jezeli nagrywarka jest ok to wtedy mozesz tutaj
szukac przyczyny; zacznij od sprawdzenia na innym kanale czy dziala)

Jak widzisz mozliwosci jest wiele a to nie jest koniec ... sprawdz najpierw
to co opisalem a pozniej mow, ze nikt tobie nie pomaga ... i jeszcze jedno:
serwisanci to nie jasnowidze, obowiazuja tam pewne zasady tj. analiza
problemu na podstawie mozliwosci wystapienia danego problemu (sa sprawdzane
po kolei wszystkie mozliwsci). Jezeli myslisz, ze ktos poda ci gotowe
rozwiazanie to jestes w wielkim bledzie ... komputer to nie mlotek i jezeli
nie dziala dobrze to moga byc tysiace powodow ... a w tym ingerencja
"obcych" :)))