Re: Zabezpieczenie serverka przed pozarem

Autor: Marcel Cegliński [happysad] (cegla_at_happysad.art.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 16:51:37 MET

> Dobra, mam serwerek na p133 ze sporym radiatorem, bez wiatraczka, zasilacz
> porzadny, nietykany. Bez monitora itd. Bedzie to raczej routerek z kilkoma
> banalnymi uslugami przewiduje max 20 osob dziennie zagladajacych na
chwile.

Fajnie :)

> Jednak troche strach zostawiac go wlaczonego na 24h, swzczegolnie jak sie
> domu wychodzi.
Czemnu strach ?? Moj komp tak chodzi... i jeszcze jest OK
Wiesz... w dzisiejszych czasach komputery sie same nie zapalaja..
tymbairdziej server w ktorym nic nie bedzie ruszane.

> Wyczytalem gdizes ze mozna detektor dymu zamontowac, ktory odcinalby
> zasilanie. Czy takie cos jest skuteczne??
Jesli denektor dymu - znaczy to ze on wyczowa dym a pozniej odcina
zasilanie.. czyli to odpada.. bo on odlaczy zasilanie juz po fakcie :))
Takze... lepiej zostaw tak jak jest :) ... ewentualnie wiednica z woda.. :))

Z powazaniem
Marcel Ceglinski
www.cubeart.pl