Re: koszt eksploatacji drukarki laserowej

Autor: woj (wmhistkr_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 15:49:55 MET

> jest z

> W czasopismach bywają testy rzeczywistych kosztów druku.

Wiem, czytałem ostatnio w Chipie (12/03). Ale jakiejś prawidlowości właśnie
nie zauważyłem. Ponadto test był dość wybiórczy - nie wszystkie interesujące
mnie potencjalnie drukarki objął (rozważam Samsunga ML-1510: zintegrowany i
Minoltę 1250W: oba elementy oddzielnie).

Zwykle
> oddzielnie wychodzi taniej.
Jeżeli
> dobrze drukuje można zresetować i dalej drukować bez wymiany bębna.

Ano - a na czym taki reset polega? To rzecz bezproblemowa?

> --
> Józef

Woj