Re: koszt eksploatacji drukarki laserowej

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 15:23:57 MET

> Czy (w przypadku tańszych laserówek) lepiej gdy toner zintegrowany
jest z
> bębnem, czy gdy oba elementy wymienia się oddzielnie? Jest tu jakaś
reguła
> gdy o koszty chodzi w dłuższym czasie?
> Nie piszcie tylko, że najtaniej w eksploatacji wypada Kyocera. Wiem,
ale się
> na nią nie szarpnę. Za droga do domu.

W czasopismach bywają testy rzeczywistych kosztów druku. Zwykle
oddzielnie wychodzi taniej.
W mojej ocenie dość tanio wychodzą Panasoniki serii 6xxx. Toner ok.
80-90 zł. Bęben na 12000 tys. stron (zdaje się ok. 700-800 zł). Jeżeli
dobrze drukuje można zresetować i dalej drukować bez wymiany bębna.

--
Józef