Re: Ponownie - problem z nagrywarką dvd

Autor: Jacek Placek (j_at_net.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 14:34:50 MET

Ja kilka dni temu zostalem szczesliwym posiadaczem nagrywarki Lite on ltr 52327s z softem Nero na
CD - jakies okrojone demo. Zaopatrzylem sie w pelna wersje pakietu Nero, ale jak zauwazylem - od
momentu instalacji tego softu procek grzeje sie o kilka stopni wiecej i majac100% usage od momentu
wlaczenia kompa niezaleznie czy cos nagrywalem, czy nie. Jak odinstalowalem Nero to wszystko
wrocilo do normy.
Dodatkowo musialem sie gimnastykowac z usuwaniem roznych dziwnych bibliotek z windy.
Pod alt+ctrl+del niby bylo OK, ale nie w Task Manager...

Ciezko jest znalezc dobry program do nagrywania CD zeby byl stabilny, bez Bondow, i np. obslugiwal
dlugie nazwy plikow. No i zeby byl freeware ;-)
Moze ktos moglby polecic ?