Ponownie - problem z nagrywarką dvd

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 12:58:15 MET

LiteOn LDW451S, system z PIV 1,3, płyta Intela, 128MB RAM, WinME. System
widzi napęd, wszystko się czyta bez problemu. Po zainstalowaniu dołączonego
w boxie oprogramowania - SonicMyDVD wszystko się chrzani - komputer się
nieregularnie wiesza, albo pojawiają się wyjątki, a jeśli akurat nie, to
explorer nie może przeczytać włożonej płyty - nie tylko w tym napędzie, ale
w każdym optycznym. Nie da się też wysunąć tacki, nawet naciskając na
klawisz. Nie świecą się diody na napędach. Po deinstalacji oprogramowania
wszystko wraca do normy. Przekładałem go na inny kanał IDE, wywalałem drugi
dvd, nawet jak usunąłem wszystkie napędy dvd i podłączyłem jakiegoś starego
cdroma - też się nie czytał. W menedżerze urządzeń wszystko gra, żadnych
konfliktów sprzętowych. Wygląda mi to na winę softu, coś się z czymś gryzie.
Czy ktoś miał podobne problemy? Czy możecie polecić jakieś inne
oprogramowanie do nagrywania dvd?
Z góry dzięki za odpowiedzi

T.