Re: 3 dyski IDE?

Autor: marek_at_berdyczow.net
Data: Mon 09 Feb 2004 - 13:19:05 MET

"stefe" <fgrsr_at_jc.cy> wrote in message

> no jak negatywna?
> prosiles o jakies informacje albo linki.
> ktos Ci podal linka do kontrolerow ATA, do ktorych przewaznie mozna
> podlaczyc jeszcze 4 urzadzenia (preferowane przewaznie HDD).

tak, faktycznie, pisalem juz w piatek, ale cos "wcielo" moj post, rozgladam
sie za tymi kontrolerami, choc allegro z pewnych wzgledow nie wchodzi w gre
;)

> napewno nie Twoja wina?

hm... teraz, przygladajac sie moim eksperymentom i przekopujac sie przez
dane na ten temat w internecie, dziwie sie, ze w ogole komputer zechcial
ruszyc raz na jakis czas.
Prawdopodobnie nadmierna fragmentacja i zapchanie partycji do max.
Prawdopodobnie fragmentacja katalogu boot, katalogu MFP, ktory
prawdopodobnie "skorumpowany", partycja partycja primary nie jest systemowa,
w dodatku ustawilem sobie, chyba w pijanym zwidzie, skisnieta partycje jako
"aktywna", a wlasnym oczom nie wierzylem, gdy sie okazalo, ze zworka na
dysku maxtora ustawiona byla w... poprzek. No, cud, ze w ogole czasem
dzialal ;)

No coz, CHWILOWO komputer odmawia startowania, nawet ze zreinstalowanym xp i
jednym dyskiem glownym seagate, bede sie musial wczytac w recovery console i
startowac z dyskietki (jak zainstaluje stacje dyskietek, bo moja okazuje sie
"tenteges", ale dopiero teraz wyszlo na jaw, bo od ponad roku nie uzywalem
dyskietki :)
"NTLDR is missing", i wracam do zrodel, czyli odkrecanie wszystkich moich
powyzszych grzehuf ;)

marek