Uszkodzony procesor?

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 13:15:03 MET

Witam

Od kilku dni mam problem z zawieszajacym sie komputerem, po kilku(nastu)
godzinach pracy nagle koniec,robi sie czarny ekran,badz po prostu wszystko
na ekranie zamiera i tylko reset pomaga,chociaz i to nie do konca,bo musze
chwile odczekac zanim sie uruchomi. Sprawdzalem temperature i wydala mi sie
dosc wysoka (57-60 stopni) przeczyscilem wiec pozadnie wiatrak, pozniej
radiator, wszystko ok,komputer chodzil dobrze przez ok 1 dzien i 15 godzin.
Dodam ze wczesniej chodzil bez przerwy od pazdziernika,nigdy nie bylo
zadnego problemy, ostatni uptime milem 16 dni i w tym tez czasie dostalem
nagle taki bug:

 Message from syslogd_at_karolgt at Wed Feb  4 11:02:38 2004 ...
karolgt kernel: Bank 2: 940040000000017a

 Message from syslogd_at_karolgt at Wed Feb  4 11:02:38 2004 ...
karolgt kernel: MCE: The hardware reports a non fatal, correctable incident
occurred on CPU 0.

W logach nie ma nic. Raz po takim zawieszeniu sie komp nie chcial mi
wystartowac na jadrze 2.6.0, ruszyl tylko na dystrybucyjnym 2.4.22,ale w
tej chwili juz uruchomil sie na 2.6.0.

nie wiem co to moze byc,jakis problem z procesorem, ale czy chodzi o
przegrzewanie sie czy moze o jakis powazniejszy blad z ktorym powienienm
udac sie do sklepu i zareklamowac procka.

konfiguracja to:

Athlon XP 2500+ Barton
plyta Gigabyte GA-7VT600
pamiec 256MB DDR 400MHz
karta GForce2 MX-200
dysk
80GB Caviar 8 MB Cache
chyba malo wazne, ale dopisze nagrywarka TEAC CD-W58E

a wszystko dziala na Slacku 9.1

z gory dziekuje za odpowiedz

--
KarolGT Powered by Slackware 9.1 Linux User#282788 GG#645242
http://KarolGT.xx.pl mailto: KarolGT_at_interia.pl